[موسیقی] بحث این نیستش که من بخوام آدمای دورو برمو گول بزنم یا اینکه بخوام نقش بازی بکنم اتفاقاً برعکس کاری که ما داریم اینجا میکنیم اینه که من دختری باشم برعکس اکثریت آدمها که از هوشش و دانشش استفاده میکنه نه از بدنش و یا بخواد با سرویس دادنای بیش از اندازه طرف مقابل تو زندگیش نگ نگه داره کارایی که من میگم اینجا ۵ تا از مواردی هستن که باعث میشه اگه رعایتش بکنی باعث میشه که تو تبدیل بشی به شخصیتی که طرف مقابلت میترسه که از دستش بده سلام به دوستای خوبم امیدوارم که هارتون خوب
باشه من آنی هستم به یوتیوب چنل من خیلی خیلی خوش اومدید اینجا میخوام در مورد چیزایی حرف بزنم که تو توی رابطه تبدیل میشی به اون آدم با ارزشه اون دختری که قراره طرف مقابلت برات تلاش بکنه و بیشتر بخواد که باهات وقت بگذرونه و از از دست دادنت هم بترسه به خاطر اینکه در نتیجه یه سری از رفتارها همه اینا به وجود میاد بچهها مثلاً از اینجا شروع بکنم که اگه قرار باشه من همیشه توی رابطه از احساساتم حرف بزنم وای عاشقتم وای دوستت دارم تو رو خدا بگو که دوستم داری برات میمیرم براش
مادری بکنم و هی بخوام مطمئن بکنم که من تو این رابطه هستم و قرار نیست جایی برم و همیشه کنارت هستم هر کاری براتو میکنم این باعث میشه که از نظر ناخودآگاه بچهها تبدیل بشی به یک آدمی که محتاجه تبدیل به یک آدم محتاج میشی توی ذهن طرف و واقعاً م همین هست داری اینو نشون میدی شاید اون لحظه خیلی حال بکنی طرف مقابلت م خیلی حال کنه با این قضیه ها ولی در واقع توی ناخودآگاهش تو ی شخصیت محتاج شکل میگیری مردا کی دلشون برات تنگ میشه برای دخترا تنگ میشه زمانی که بدونن به
راحتی به دستش نمیارن همیشه در دسترس نیست این باعث میشه که طرف مقابل دلش برات تنگ بشه میخوام اون پج تا موردو بگم مورد اول اینه که من فاصله رو رعایت بکنم فاصله خیلی مهمه خیلی خیلی مهمه این در مورد بعضیا است که وقتی تازه میرن وارد یک رابطهای میشن میخوان ۲۴ ساعت با طرف در ارتباط باش یعنی صبح ظهر بعد از ظهر غروب شب قبل از خواب بچهها این نشون میده که تو یه آدم نیدی هستی یه آدمی هستی کهی محتاج توجه و ارتباط داشتنه و آدم عفیه من الان خودم عاشق یک نفرم باشم
که دارم دیت میکنم باهاش حلا کشم باشم اصلاً وقتی رو ندارم که بخوام باهاش هی حرف بزنم به خاطر اینکه همه وقتمو میگیره و کار کارامو نمیتونم انجام بدم من برنامه دارم روتین دارم کلی کار هست که باید انجام بدم و البته وقتی یه دختری هستیم که خودسازی کردیم رو خودمون و همه بچههایی که تا اینجا باهامون اومدید همتون از بچههایی هستین که روتین دارید زندگی دارید نمیتونید این کارو بکنید و این نشون دهنده اینه که تو برای خودت برنامهریزی داری این یک مورد و اصلاً شما آدمایی روهم جذب میکنید که طرف خودش بیزنسم و
کار داره روتین داره زندگی داره شخصیت خودشو داره و آدمی نیستش که بخواد ۲۴ ساله با شما در ارتباط باشه اصلاً یه همچین آدمی خودش یعنی اینکه به درد من نمی میخوره مسئله دوم در مورد فاصله اینه که فرض کن مثلاً من یه جایی با یه آدمی آشنا میشم یه شمارهای از من میگیره یا اینستاگرامم میگیره خب حالا فرض کنیم اون موقع مسیج نداده یا زنگ نزده اصلاً فرض کن یه هفته دو هفته طول میکشه اصلاً بعضی وقتا ۲۰۰ روزم حتی طول میکشه ولی سعی کن منتظر باشی شاید این منتظر موندن سخت باشه ولی برای
ماهایی که رو خودمون کار میکنیم سخت نیست به خاطر اینکه ما منتظر کسی نیستیم چرا منتظر بمون تا اون خودش تکس بده مهم اینه که قدم اولو اون برداره ولی وقتی که بعد دو هفته تکس میده تو متوجه میشی که خب دو هفته تکس نداد ولی بعد دو هفته تکس داد و این یعنی اینکه من بالاخره یه گوشهای از ذهنش بودم منو تو تمام این مدت یادش بوده و این نشون میده که پس قرار کانکشن خوبی اتفاق بیفته نتیجه نتیجه خوبی قرار بشه این اولین قدمش حالا ببین بعضی موقعها فرق میکنه ها مثلاً ویدیوی قبلی
در مورد این صحبت کرد که خب دخترایی که توی انرژی بلک کتن این شکلین سخت و سفتن و خیلی جاها پا پیش نمیذارن حد و مرز دارن فلان ولی ببین این به معنی نیست خب یکی از بچهها نوشته بودش که خب اگه اینجوری بخواد باشه که دیگه نمیتونی رابطه داشته باشی بچهها همیشه تعادل باید رعایت بکنید من گفتم اصلاً موضی نیست که من بهش احساس مهم بودن ندم دوست داشتنمو نشون ندم دنبالش نرم یه جاهایی نشون ندم یه آلارمی بهش ندم که بابا ازت خوشم میاد اینا فرق میکنه یه جاهایی قطعاً منم بایستی یه کارایی
انجام بدم مثلاً من با یه آدمی آشنا شدم که تو الان دورهای هستم که دارم دیت میکنم دیگه با یه آدمی آشنا شدم توی محل کارم ولی خب مربوط به کارم نبود یعنی توی محیط کاریم نیست این آدمه یعنی به صورت اتفاقی پیش اومد بعد این آدم توی مثلاً دو هفته پیام که میداد یا دو سه بار منو دعوت کرد به اینکه بخوایم با همدیگه دیت بکنیم برای شام و اینا من واقعاً نتونستم برم یعنی کار داشتم نشد که برم چون توی ریا اکشنش متوجه شدم که واقعاً دوست داشته با من دیت بکنه و خب
پیگیر بوده این پیامای میداده در طول روز به خاطر همین من چون پیش اومد که بهش گفتم نه یه روز که واقعاً وقت داشتم بهش گفتم ببین فردا میتونی منو برای شام دعوت بکنی برای مثلاً ساعتهای زودتر نه اینکه دیر باشه ساعت ۷ت اینا من اوکیم که بخوای دعوتم بکنی و خب اونم گفت اوکی و فلان اینجا من یه حرکتی کردم به خاطر اینکه باید بهش نشون میدادم که اگر مثلاً اینجا گفتم نه واقعاً کار داشتم ولی اوکی که بخوام باهات دیت بکنم مسئله بعدی که خیلی هم مهمه حالا فرض کن من با طرف رفتم
دیت خیلی هم ازش خوشم اومده خیلی هم از من خوشش اومده و اصلاً کلیک شدیم و خیلی خوبه اما یهو میبینیم که بعد یک بار دو بار اصلاً سه بار دیدمش یهو میبینم که د هفته پیداش نمیشه دو هفته نیست یا ۱۰ روز زنگ نزده ۵ روز زنگ نزده هرچی اصلا مهم نیست اصلاً به این کار نداشته باش که تو این مدت کجا بوده داشته چیکار میکرد بعد دو هفته بالاخره زنگ زده به تو و وقتی که گوشیو برمیداری به هیچ وجه قرن میزنی ی نمیپرسی کجا بودی چیکار داشتی میکردی وای پی اشق حالت بودی
چرا زنگ نزدی آ فلان به هیچ وجه اصلاً کاری نداشته باش مثل یه دوست گوشیو جواب میدی و میخندی خوشحالی چه خبر چیکار میکنی آره من این برنامم بود این کارو کردم اونجوری کردم وای نبودی این اتفاق افتاد طرف با خودش چی میگه میگه که ا من دو هفته نبودم بهش زنگ نزدم اصلاً حتی متوجه این قضیه نشد اصلاً نپرسید که کجا بودی چیکار میکردی چرا زنگ نزدی حتی اگه من نباشم این آدم خوشحاله ها حضور و عدم حضور من زیاد ت تو زندگی این آدم نمیکنه اینجاست که شاخکها تکون میخوره و با خودش میگه
که ا ولی اگه تو بخوای بگی که کجا بودی چیکار میکردی غر بزنی نق بزنی ایراد بگیری و فاز اینو بگیری که یه بچه مثلاً یه دختر لوسه منتظر بودی که میگه که ببین اینرو روزشماری میکرد من بهش زنگ بزنم این در از اوناست که در دسترسه این از اوناست که همیشه هست این از اوناست که بدون من ناراحته من بیام خوشحال میشه تو دختر خودساخته ای هستی تو نیازی نداری که یک آدم بهت زنگ بزنه یا توجه بکنه بهخاطر اینکه خوشحال باشی درسته مسئله بعدی همیشه توی اوج خداحافظی کنید بچهها این خیلی مهمه و
خیلی اصلاً حواسشون نیست به این قضیه موقعی که من میرم با یه نفر دیت میکنم خیلی خوش میگذره خیلی با همدیگه اوکیی خیلی همه چی خوب پیش رفته داریم با هم شام میخوریم دی ت اول کلیک شدیم میخندیم حرف میزنیم شام تموم میشه بعد طرف میگه که خب بریم مثلاً یه جای دیگه دستمونو مثلاً اونجا بخوریم یا مثلاً بیا بریم خون هم فیلم ببینیم اونجا کافی میخوریم با همدیگه حرف میزنیم بعد ما هم که خیلی با همدیگه داریم معاشرت میکنیم همه چی خوبه میریم با همدیگه کنار همدیگه میخوابیم ولی داستان نمیکنی ما هیچ اتفاقی نمیافته
ولی خب تا صبح با همدیگه حرف میزنیم و خوشحالیم به هیچ وجه به هیچ وجه این کارو نمیکنیم درستش اینه که تو به عنوان یه دختر باهوش بیای در طول هفته چند تا تایم کوتاه بهش بدی و انرژی خیلی خوب جای اینکه مثلاً تو یه دیت بخوای ۷ ساعت ۱۰ ساعت باهاش وقت بگذرونی به هیچ وجه این کار ک نکنید وقتی که تو میری خونش و میگی که خب ما با هم حرف زدیم و خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت ولی کاری نکردیم کنارش خوابیدی دیگه بالاخره اون به این احساس اون چلنج از دست
رفته چون انگار که خب به اون هدفی که میخواسته رسیده موضوع این نیست موضوع اینه که من اصلاً نباید بذارم به اون خستگیه برسه مثلاً وقتی که زنگ میزنه بهم من میتونم مثلاً دو ساعتم با هم بگیم بخندیم حرف بزنیم خب ولی سر یک رب قطعش میکنم یک به خاطر اینکه اول من زیاد وقت ندارم بخوام همش باهات حرف بزنم اوکی کانکت با همدیگه ولی نمیذارم به اونجایی برسه که خب خسته بشیم انرژیمون بره دیگه حرفی نباشه واسه زدن حالا خداحافظی کنیم نه تو اوج خداحافظی کن اون موقع که انرژی خوبه بالاست همه چی قشنگه
همه چی پرفکت بذار تموم شه ادامه نده اون خوشگلی شو از بین میبری اون قشنگ بودنه خراب میشه بازم دارم میگم تو اوج همیشه یادتون باشه خداحافظی بکنید مسئله بعدی که خیلی خیلی خیلی مهمه اینه که بچهها هدف داشته باشین هد هدف داشتن خیلی مسئله مهمیه یه سریا وقتی که با یه نفر دوست میشن قبلش خب برنامهریزی داشته طرف روتین داشته هدف داشته حالا یه آدم خوب وارد زندگیش میشه سریع فکر میکنه خب مثلاً هدفها رو ول کن میره توی غرق رابطه میشه بیخیال هدفش میشه بعد که د ماه میگذره یا س۳ ماه میگذره طرف
میره با خودش میگه ببین من این برنامهها رو داشتم بیخودی برنامه هامو به خاطر این آدمم ول کردم در صورتی که یه دختر خودساخته درست حسابی که تو این چیزا استاده برنامه و هدف شخصی خودشو داره من با پارتنرم میتونم یه سری هدفای مشترک داشته باشم ولی دلیل نمیشه که همه هدفمون مشترک باشه یه سری هدفش مال منه مال شخص خود منه چیزایی که من دوست دارم برنامهای که من خوشم میاد و بعد این نشون دهنده چیه طرف با خودش میگه ببین حتی وقتی من هستم م این برای خودش برنامه مشخص خودشو داره یعنی برنامههایی
داره من مهمتر از اون برنامهها نیستم که به خاطرش اون برنامهها رو ول کنه بیاد بچسبه به من یه سری برنامهها هدف داره که حتی من نباشم هم پیگیر اوناست باشم هم پیگیر اوناست و این نشون دهنده چیه این نشون دهنده که تو شخصیت مستقلی داری هدفهای مستقل خودتو داری و همین باعث میشه که طرف با خودش بگه که ببین این هدفهای خودشو داره ها من به خاطر اینکه بهش نزدیک بشم باید سپورت بکنم به جای اینکه بگم نه تو نمیتونی نه ف نه چون من هدفای خودمو دارم اون آدم مجرور میشه که بیاد بگه
که عزیزم من ساپورتت میکنم باریکلا چقدر خوبه که تو این هدفا رو داری میخوای به فلانی زنگ بزنم که فلان کارو برات بکنه که کارت زودتر پیش بره میخوای فلان کمکوه هر کاری از دستم برد برای اینکه تو به هدفت برسی منم انجام میدم و این حس ساپورت کردنه رو بهت میده چرا بهخاطر اینکه میترسه که از دستت بده چون میدونه که تو یه شخصیت مستقلی هدفای خودتو داری تو همیشه منتظر نیستی که اون بهت پیام بده تو بدون اون هم خوشحالی تو بدون اون هم میتونی کاراتو انجام بدی همه اینا نشون دهنده اینه که
تو یه شخصیت کامل یک شخصیت درست یک شخصیتی که بلده زندگی خودشو هندل بکنه و در عین حال اون آدم فقط باید ستی یه چیزی به تو اضافه بکنه و همین باعث میشه طرف مقابلی که باهاش رابطه هستی بچهها بخواد برای شما تلاش بیشتری بکنه بخواد تلاش بکنه که آدم بهتری باشه چرا چون تو نشون داده که شخصیت مستقلی داری و اگه بخوای تو زندگی این آدم باشی بایستی سپورت بکنی بایستی یه چیزی اضافه بکنی بایستی تلاش بیشتری بکنی چون این آدم بدون تو هم خوشحاله بدونه تو هم هدف داره نیاز نداره که تو هر
دقیقه بهش بخوای توجه بکنی ولی این باعث میشه اینا همه آلا مایی که نشون میده شخصیت باارزش تو رو و نشون میده که اون چقدر باید برای داشتن تو تلاش بکنه و اگه تلاش نکنه خودش تو رو از دست میده بچهها قراره که ویدیوی بعدی در مورد این باشه که چیکار بکنم که طرف مقابل عاشق من بشه بحث اینه که من بتونم توی معاشرت احساس خوب درست بکنم درسته توی معاشرت گفتیم کسایی برنان که احساس خوب ایجاد میکنن و من قراره توی رابطه عاشقانم من بتونم احساس خوب ایجاد بکنم چه کسایی میتونن احساس خوب ایجاد
بکنن کسایی که کارای متف انجام میدن یعنی من مثل بقیه نباشم یه سری کارا بکنم که فرق میکنه اینجوری میتونم حس متفاوت و حس خوب برای طرف مقابلم ایجاد بکنم پس یادتون نره که حتما چنلو سابسکرایب بکنید خیلی خیلی دوستتون دارم نظرتونو حتماً برای من بنویسید عشقتونو ازم دقیق نکنید تا یه ویدیو دیگه خداحافظ [موسیقی]