یکی از مهمترین چیزایی که میخوام با خودم تو سال جدید ببرم و به شماهم پیشنهاد میکنم که حتماً این کارو بکنید ذهنیت برندهای که تمرینش کردم و میخوام تو سال جدید تمام سال این ذهنیت برنده رو حفظش بکنم حتی توی بدترین شرایط توی سختی توی چلنج تو ناراحتی توی روزایی که خیلی استرس دارم فرقی نمیکنه ذهنیت برنده من به من میگه هنوز هی تموم نشده و قراره از تمام اینا بگذریم و ته تهش من به چیزایی که میخوام میرسم ته تهش اون چیزی که برای منه برای منه و به سمت من میاد و این یعنی
ذهنیت [موسیقی] برنده سلام به همه دوستای خوبم امیدوارم که حالتون خیلی خوب باشه خیلی خیلی خوشحالم به خاطر اینکه داریم وارد سال جدید میشیم و خب قرار بود که مثل ویدیویی که پارسال درست کردم و یه سری هدفها برای خودمون گذاشتیم که انجام بدیم مثل اینکه هایر سلف مونو درست بکنیم تو ذهنمون خود برتر بسازیم و بعد سعی کنیم مثل اون رفتار بکنیم یه سری رفتارهای شخصیتی جدید باید به خودمون اضافه بکنیم و یه سری رفتارهای شخصیتی و عادتهای بدی که باید حذف میکردیم اگه اون ویدیو رو ندیدید خیلیاتون میتونید برید اون ویدیو رو بهش
سر بزنید و اون بچههایی که تو این یک سالم با من اومدن که به تک تکتون افتخار میکنم عاشق همتونم و خیلی خوشحالم که یک سال دیگه رو داریم با همدیگه شروع میکنیم من یه سری هدف برای خودم تعیین کردم و میخوام اونا رو با شما شیر بکنم پس بریم سراغ این هدفا هدفهایی که امسال دارم اینه که لذت ببرم از اون چیزی که الان توش هستم و الان دارمش من باید بتونم اینجایی که یک روزی میخواستمش و میگفتم اگر این رو داشته باشم حالم اوکیه پس چرا الان حالم اوکی نیست مسئله اینجاست هر جایی
که باشی به هر چیزی که برسی باز یه چیزی بهت نشون داده میشه یه چیزای دیگهای بهت نشون داده میشه که تو نداریش و همیشه تو هر نقطهی قرار بگیری هر چقدرم که داشته باشی یه چیزی هست که نداریش و ما همه اون چیزی که داریمو کنار میزنیم نمیبینیم و نگران اون یه دونه چیزی هستیم که نداریم و دقیقاً پوچی یعنی این یعنی حماقت یعنی ندیدن اون چیزی که داری و اینه که مثل یه احمق بداری دنبال یه دونه از چیزایی که نداری ندیدن همه خوبیای دورت و همه دستاوردهای دورت و به خاطر اون یه
چیزی که نداری ناله کنی همیشه قراره این اتفاق بیفته ها همیشه قراره یه چیزی باشه که نداریش ببین من متأسفانه یه سری چیزا مینوشتم وقتی که حالم بد بود یا یه چیزایی میخواستم تمام احساساتم یه سری دفترا داشتم وقت که مهاجرت داشتم میکردم انقدر که وسیلهها زیاد بود نتونستم بیارمشون اون کتابای خودمو دفترای خودمو که چندین تا دفتر شده ب که تو این مثلاً دو سه سال آخر نوشته بودم و مجبور شدم که خب نمیتونستم بذارم یه جایی احتمالاً میرسید دست یه نفری به خاطر همین انداختمش دور ولی خیلی ناراحت کننده بود برام این کارو
کردم به خاطر اینکه تلنگری من همیشه با این دفترا به خودم میزدم همیشه یک سال که میگذره و تو مینویسی نوشتن فوقالعاده است همون جوری که من نیاز دارم دنیای بیرونم و اتاقمو خونمو مرتب بکنم که برای اینکه بتونم کسنرت بکنم تمرکز کنم حالم خوب بشه و این تمیزی حس خوب به من میده توی ذهن منم وقتی به هم ریخته است وقتی آشفته است وقتی ناراحتم نوشتن همین که بیاریش روی کاغذی حتی نگه نداری هم مهم نیست ولی ذهنتو کاملاً باز میکنه ریلکس میکنه هرچی تو ذهنته میریزی رو کاغذ میدی میره خیلی خیلی کمک کننده
است برای اینکه حالتو خوب بکنه و من همیشه حسمو مینوشتم حالمو مینوشتم روزای سختمو مینوشتم چیزایی که میخوام مینوشتم یک سال که میگذشت بعد یه موقعی حالم بد میشد یا خواستههامون سراغ دفتر سال قبلم بعد نگاه که میکردم چون ماها یادمون میره خیلی چیزا رو یادمون میره خیلی خیلی زیاد بعد اون موقعست که میفهمی چه قولایی به خدا و طبیعتت دادی ولی انجام ندادی گفتی اگه اینو داشته باشم فلان کارو میکنم یا مثلاً خیلی خوشحال قراره باشم شکرگذاری میکنم بعد میبینی اونو داریش پس چرا الان ناراحتی این دفترا برای این خوبه وقتی برمیگشتم سال قبلم
و میخوندم با خودم میگفتم شت نگاه کن من الان اکثر چیزایی که پارسال میخواستم و دارم الان الان دارمشون ولی ببین من نگران یه چیزای دیگه هم که باز ندارم پس من به خیلی چیزا رسیدم که حواسم نیست خورد خورد خورد خورد و ریز ریز رسیدم ولی اصلاً گم شده نمیبینمش بعد اصلاً نگران این چیزیم که باز چار تا چیزی که ندارم همو ارم امسال مینویسم سال بعد بهشون رسیدم ولی سال بعد دقیقاً تو همون موقعیت نشستم نگران چیزی که ندارم چقدر مسخره است چقدر چقدر احمقانه است چه چه فایدهای داره پس چه فایدهای داره
اگه من قرار باشه برسم ولی خوشحال نباشم یکی از چیزایی که برای خودم در نظر گرفتم تو این سال و میخوام که شما هم اینو در نظر بگیرین اینکه به خودم تصمیم گرفتم همین چند روز قبل که از خواسته هام میخوام بگذرم نه اینکه بگذرم رهاشون کنم رها کردن مهمه اینکه من یه چیزیو میخوام ولی باید یاد بگیرم که رهاش کنم میخوامش اوکی میرسم اصلاً مشکلی نیست ولی نه به قیمت از دست رفتن این لحظم اگه قرار باشه این لحظه رو از دست بدم رسیدنی در کار نیست و هدف من اینه که برگردم تو همین
لحظه و هر کاری که لازمه تو این لحظه برای آرامش خودم میکنم و میدونم که میرسم و هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خدای من نیست و اون چیزی که برای منه به سمت من میاد فقط کافیه من بخوام در لحظه حال باشم و نمیخوام هیچکدوم از چیزایی که دارمو نادیده بگیرم و نگران اون چیزی باشم که ندارمش من به سمت چیزایی که میخوام حرکت میکنم در هر صورت ولی مهم اینه که تو این لحظه شاد باشم اگر توی این لحظه نتونی شاد باشی و یاد نگیری که شاد باشی به هر چیزی تو این دنیا که
برسی بازم شاد نمیتونی باشی مسئله بعدی اینه که روتین روزانه رو اینکه باید حتماً داشته باشیم من قبلاً م در موردش صحبت کردم اما یه مسئلهای بهتون بگم خیلیا می میگن من کار ندارم نمیدونم هنرم چیه نمیدونم استعدادم چیه در مورد این قضیه سعی میکنم که صحبت بکنم اما الان اینجا یک مسئلهای هست اصلاً کاری به این نداریم که تو کار داری یا کار نداری بیکاری توی خونه اصلاً فرض کن هیچ کاری نداری که انجام بدی استعدادت م پیدا نکردی نمیدونی هدفت چیه شغلی نداری اصلاً مسئلهای نیست اوکیه کاری که باید انجام بدی اینه که
حس خوب ایجاد کنی تو خودت دیگه ببین من اول صبح صبح که بیدار میشم گوشیو که اصلاً بده بره یعنی چیزی که نباید امسال سراغش بری گوشیه که سر صبح و آخر شب قبل از خواب قراره که بخوابی این گوشیه نباید دستت باشه من صبح که بیدار میشم یه موقعهایی مثلاً اگه گوشیو دستم بگیرم برم تو اینستاگرام که نمیکنم این کارو خیلی حالمون خیلی حالمون میگیره یه جوری حالمو میگیره که حالم از خودم بد میشه چرا چون همون اول صبح گوشیو که ورمیداره یهو میرم تو اینستاگرام بد مدون اینکه ناخودآگاه این کارو میکنی خب بعد
یونی نیم ساعت ۴۰ دقیقه یک ساعت شده تو رو تختت بیداری و یک ساعت داری چیز مزخرف میکنی تو ذهنت اصلاً محتواش م چیزی نیست چرندیات ۸۸۰ دروغ میری تو مقایسه میری تو اینکه وای انرژیت اصلاً رفت چرا یک ساعت تو تخت اصلاً نشستی هیچ کاری نمیکنی چرا بلند نشدی و یه جوری انرژیتو میگیره که اصلاً حالت گرفته میشه واسه ادامش و یه جوری حس بد به بهت دست میدهم برای من که اینجوریه صبح که بیدار میشی همون لحظه اول بلند میشی تخت توو یه دست میکشی مرتب میری سراغ دستشویی یه مسواکی میزنی خودتو آینه
نگاه میکنی عاشقتم قربونت برم بهت افتخار میکنم امروز قراه کل اتفاق خوب بیفته همه چیز اوکیه زندگیم رو رواره خدا رو شکر میکنم به خاطر همه چیزای که دارم سالمم میشنوم راه میرم همه چیز زندگیم اوکیه یه سری افرم میشن خوب به خودت میدی میای برای خودت یه کافی یه صبحونه کوچیکی آماده میکنی با احترام میذاری جلوی خودت میخوری ببین هیچ کار هی الان هیچ کاری نکردی ما بعد لباستو میپوشی لباس ورزشو یا حالا میخوای بری بدوی یه کم نرمش کنی یوگا کار کنی تو خونه بری باشگاه هر کاری که یه ذره تحرک داشته باشه
بدنت سعی میکنی که شکرگزاری کنین آقا یه سقفی دارم حالم خوبه همه چی اوکیه به خاطر سلامتیم به خاطر انرژیم به خاطر ثروتی که میاد میره به خاطر فراوانی که هست به خاطر انرژی که هست به خاطر اینکه من میتونم هر چیزیو جذب بنم هر چیزی که دلت می میخواد میتونی به خودت بگی و شکرگذاری کنی بهخاطر تکتک چیزایی که داری یعنی یک نگاهی بندازی به دورت ببینی چیا داری ورزشم میکنی بعد میای یه دوشی میگیری دوش که گرفتی یه مویی شونه میکنی یه کرمی به پوستت میزنی از اینجا به بعد حالا ممکنه یه کتابی
بخونی یا بری توی یوتیوب یه ویدیویی که بهت حالا اطلاعاتی میده یا حالتو خوب میکنه یا میخندن تت نگاه میکنی بقیه روز حتی اگه کاری هم نکنی حالا یا آشپزی بکنی یا مثلاً بچه داری بچتو نگه داری کارای جزی هم که انجام بدی همین چند ساعت اول روز این سه چار تا حرکتو انجام بدی حال روزت اوکیه یعنی اصلاً مهم نیستش که بیکار باشی حالا سر کار نمیری اونایی که سر کار نمیرن همین چند ساعت اول روزو اگه بتونی این روش رو انجام بدی این یعنی روتین این یعنی لایف استایل این یعنی یه چیزی که
من هر روز بر اساس اون میرم جلو و اگه حتی بیکارم باشم به هیچ وجه حس بدی بهم نمیده که حال منو خیلی خوب میکنه بچهها من حالا قبل از مهاجرتم آب زیاد میخوردم یعنی یه جوری تنظیم کرده بودم که آب زیاد بخورم بعد دوباره اومدم و اینجا یه ذره ریتمم یه ذره عوض شد و این آب خوردنه یه ذره برام کمتر شد یه ذره سختتر شد و دوباره یادم اومد که یعنی تو این یک یک دو ماه آخر داشتم سعی میکردم که آب زیاد بخورم احساس کردم آب ک کم میخورم و قراره که اینو
بیشترش م بکنم تو سال جدید و اینو حفظش بکنم چون همیشه آب خوردن برای من خیلی اهمیت ویژهای داره چرا شما باید به عنوان یک ا اصلاً اسکین کر بهش نگاه بکنی یه روتینی که برای پوستتون خوبه چون واقعاً مثلا اگه من پول نداشته باشم که کارای پوستی انجام بدم آب خوردن چیزیه که پوست منو خیلی جوون و سالم و فرش نگه میداره علاوه بر اون انرژی منو بالا نگه میداره فریک روی فریکونسی من تأثیر داره یه موقعهایی که کسلم با خودم یه یادم میاد که ما امروز آب زیاد نخوردم پس آب خوردن یکی از
چیزاییه که تو لیست کارایی که تو سال جدید باید انجام بدید قرار بدید حتماً ورزش کردن اونی که بخش روتین اونم که سر جای خودشه اصلاً اونایی که این چند ساعت روتین اولو ندارن نمیتونن جزء برنامه یعنی جز کسایی باشن که تو گروه ما دارن پیشرفت میکنن چون این یه چیزیه که باید داشته باشی به خاطر اینکه به دوست داشتن خودت ربط داره یعنی اگه من این چند ساعت اول روزو این کارا رو انجام ندم این روتین رو نداشته باشم این لایف استایل رو نداشته باشم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم نمیتونم به خودم اعتماد به
نفس داشته باشم نمیتونم خوشحال باشم نمیتونم حالت رضایت بخشی داشته باشم نسبت به خودم و زندگی به خاطر همین خیلی خیلی مهمه یکی از چیزای دیگهای که باید یاد بگیرید تو لیست کارایی که سال جدید قراره انجام بدید از همین الان تمرین بکنید منتظر سال جدید و روز شنبه و اینا نباشید اینه که من یاد بگیرم خودمو تو اول ویت قرار بدم و عاشق خودم باشم عاشق خودم بودم خیلی مهمه هر روز این بشه عادت زندگی تو که صبح که بیدار میشی جلوی آینه به خودت عشق بدی ناراحتی به خودت عشق میدی هر اتفاقی تو
زندگیت میفته خودت برای خودت سلبریت کن به خودت انرژی مثبت بده اینکه من خودمو تو اولویت قرار بدم خیلی مهمه شما اگه دو بار سه بار در روز به یکی میگین عاشقتم به خودت باید دو برابر همون بگی عاشقتم یعنی چی ببین دوست من به من زنگ میزنه میگه که آنیا من میخوام بم به سر بزنم یه کم با همدیگه هنگ اوت کنیم حرف بزنیم یه چیزی بخوریم یه چیزی سفارش بدیم و فلان و اینا بعد من میگم اوکی باشه بیا و بعد که گوشیو قطع میکنم میگم ا بابا الان وقت ن الان کلی کار
داشتم باید انجام میدادم کی حوصله داره الان میخواد بیاد وقتمو باید بذارم ۴ ساعت در مورد چیزایی حرف بزنیم که الان فایدهای نداره میخواستم مثلا فلان کارمو انجام بدم نمیتونم انجام بدم الان ذهنم میخواستم تنها باشم میخواستم یه ذره ریلکس کنم با خودم حوصله ندارم یک دقیقه ریورس آنیا چطوری عزیزم خوبی میخوام بیام اونجا حالا یه ذره با هم هنگ کنیم یه چیزی با همدیگه بخوریم ی باهم حرف بزنیم یه ذره درد و دل کنیم بیام عشقم واقعاً دوست دارم الان ببینمت ولی امروز یه ذره احتیاج دارم که ریلکس کنم یه سری کارای عقب مونده
دارم باید انجام بدم حالا یکی دو روز دیگه با همدیگه برنامه ریزی میکنیم همدیگه رو میبینیم فداشم تموم شد به خدا که یکی دو بار این کارو بکنی میفهمی که خبری هم نیست قرار نیست بگی که نه طرف فکر کنه که بدی چه آدمیه یا بهش برب بخوره نه ما توی دور زمونه ای نیستیم که بخوایم به این فکر بکنیم طرفش برمیخوره این یعنی حد و مرز و در نتیجه من زمانی که یاد بگیری نه بگی حال خودت خیلی بهتره و قرار نیست وقتتو ویست بکنی ببین نگفتن داریم تا نگفتن خیلی مؤدبانه میتونی بگی نه
یعنی چی یعنی اینکه من اون چیزی که الان برای من بهتره رو انتخاب بکنم نه اینکه به این فکر بکنم که اگر بگم نه چه اتفاقی میفته شما میگید آره ولی اون لحظه حال خودت خوب نیست میگه ا کاش نمیگفتم آره میاد طرف ۴ ساعت ۵ ساعت ۶ ساعت وقتت م میگیره میره بعد کارتو عقب میمونه بعد به خودت میگه ا هیچ کاری هم نکردم یعنی تماماً تو با یه آره گفتن خودتو از همه چیز انداختی عقب و خودتو گذاشتی تو لیست آخر کارایی که باد انجام میدادی پس در نتیجه زمانی که من بقیه رو
میذارم اول اینم باید در نظر بگیرم که بقیه منو میذارن آخر امیدوارم که یکی از کارایی که قبلاً م گفتم انجام بدیم رو انجام داده باشید اونم حذف آدماییه که اصلا به کارتون نمیاد و تاکسیک کن و دراما دارن من خودم رابطمو که تموم کردم به خاطر این بود که دوست داشتم آدم دراماتیک و تاکسیک توی زندگیم نباشه و دلم آرامش میخواست اون چیزی که میخواستمو الان دارم ولی جالب اینجا بود که توی زندگی اتفاق میندازه دوباره و دوباره و ما هر روز باید یه تصمیمی بگیریم و اصلاً مهم نیست یه مسئلهای بهتون بگم من
وقتی بریک آپ کرم اومدم خیلی هپی بودم که تونستم حالا با هر سختی این اتفاقه رو بندازم و اون آرامشو تنهایی که به نفع منه برای من خوبه رو برای خودم رقم بزنم اما بعد از بریک آپم یه اشتباهی کردم اشتباهی که خیلی حال منو گرفت و خیلی ناراحت شدم از دست خودم حس بدی نسبت به خودم پیدا کردم و یه تایمی انرژی منو داشت ین میکرد و بعد با خودم گفتم اشکالی نداره نوشتم گفتم من این اشتباه کردم قبول دارم که این اشتباهو کردم میپذیرم که این اشتباهو کردم و امیدوارم که و از خدا
خواستم گفتم خدایا اگه قرار باشه یک بار دیگه من تو همچین شرایطی قرار بگیرم ازت خواهش میکنم اون قدرت که من لازم دارم رو بهم بده تا بتونم دوباره این اشتباه رو تکرار نکنم توی زندگیم خودمو بخشیدم معذرتخواهی کردم از خودم که این حس بدو به خودم دادم و دادمش رفت اشتباهات من نباید حال منو بگیره من اشتباه میکنم ممکنه ۵ روز دیگه هم اشتباه بکنم بر اساس حالم روزم موقعیتی که از نظر روانی و ذهنی توشم توی موقعیتی از موضع ضعف یهو تصمیم میگیرم و نگاه میکنم به قضیه یه جایی تو موضع قدرتم و
درست تصمیم میگیرم ببین اصلاً خودتو اذیت نکن من یهو افتادم توی جعم از آدمهایی که دوباره تاکسیک بودن و یک خطای بزرگی کردم و برای منم خطایی بود که هیچ وقت یادم نمیره دیگه و ولی خودم بابتش میبخشم من هر روز توی موقعیتهایی قرار میگیرم که باید تصمیم بگیرم پس اگر امروز من یه اشتباهی کردم خودمو میبخشم اجازه میدم که آماده بشم م برای فردا نمیتونم فرداهم همین حال پشیمونی و حسرت رو با خودم ببرم و تو موضع ضعف یک بار دیگه تو روز جدید یک تصمیم اشتباه دیگه بگیرم اون تصمیم اشتباه بذاریم واسه همون
روز گذشت فردا یه روز جدیده و دوباره زندگی زندگی برای من یه چلنج میاره زندگی برای من یه سری تصمیمات میاره که من باید تصمیم بگیرم پس بهتره حالمو خوب بکنم تو موضع قدرت باشم چیزایی که گذشته رو بدم بره تا بتونم تصمیم درستو بگیرم ما هر روز قراره تصمیم بگیریم بچهها پس اون چیزی که دادیم رفته رو بده بره من حالا بشم فردا و پس فردا و یه هفته دیگم غصه اینو بخورم که چرا اون تصمیمو گرفتم و ناراحت باشم که چرا اون تصمیمو گرفتم و در پشت همون داستان تصمیم اشتباه ۱۰ تا تصمیم
اشتباهی دیگه بگیرم اگه تمومش کنی خودتو ببخشی تموم میشه چون من قراره خودمو دوست داشته باشم و به خاطر اشتباهه بخوام این حس بدو با خودم ببرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم فریکونسی میاد پایین برنامم به هم میریزه پس خودتونو ببخشید آدمایی تاکسی رو از زندگیتون حذف بکنید و کماکان ممکنه این آدمایی که حالا مثل آسانسوری که بهتون گفتم وا میشه یه سری میان تو یه سری میرن بیرون ممکنه دوباره یه سری آدمی که میان تو هم تاکسیک باشن ولی من باید تصمیم بگیرم که آیا اون آدم رو راه بدم یا راه ندم پس حواستو
جب کنیم از تجربه گذشتمون استفاده بکنیم ولی اشتباهم که کردی هیچ اهمیتی نداره خودتو ببخش و رد شو بگذر روز بعدی تصمیم جدید مشخص کردن حد و مرزام و اینکه احترام به خودمون بذاریم م یکی از برنامههایی که باید اضافه بکنید به سیستم سال جدیدتون قبلاً م در موردش حرف زدیم ولی من میخوام که جمعبندی بکنم در مورد چیزایی که قراره با سال بعد با خودمون ببریم و انجامشون بدیم بچهها حد و مرز مهمه نذارید اگر چیزیو دوست ندارید براتون اتفاق بیفته و اجازه ندید اگر دوست ندارید به یک شکل خاصی باهاتون رفتار نشه رفتار
بشه اگه دوست نداری کسی باهات شوخی بکنه جوری رفتار کنین که این اتفاق نیفته اگه من الان اومدم توی جمع آدمای جدید یا دوستای جدید پیدا کردم زیاد در مورد خود توضیح نده زیاد اطلاعات نده به آدما زیاد در مورد اهدافت حرف نزن در مورد مسائل خصوصیت حرف نزن اصلاً زیاد صحبت نکن دنبال تأیید بقیه نباش اینکه حتماً آدما منو تأیید کنن آدما منو دوست داشته باشن نه نه نه مهم اینه که من خودمو دوست دارم یا نه مهم اینه که من با خودم چقدر حال میکنم یکی دیگه از مسئلههای مهم اینه که مشکل اینجاست
ما انقدر که دنبال تأیید آدمای دیگه گیم حالا مثلاً آدمی که من باهاش تو رابطه هستم یا خونواده است یا دور و بریاست یا مجموعه آدمایی که دارم باهاشون زندگی میکنم یادم رفته که خودم چی دوست دارم و یکی از چیزایی که با خودمون باید ببریم تو سال جدید اینه که خودمون باشیم انقدر من تو ی رابطهای بودم که طرف دوست داشته مثلاً فلان رنگ مو رو منم رنگ موهامو هی همون رنگی کنم چه جوری دوست داره حرف بزنم من همونجوری حرف بزنم چهجوری دوست داره لباس بپوشم منم همونجوری لباس بپوشم یا توی خونواده که
چهجوری دوست داره من رفتار بکنم خونواده منم همینجوری رفتار بکنم ببین این جریان که ادامهدار میشه با خودت فکر میکنی نه این کارا همون کارای مورد علاقه منه در صورتی که وقتی عمیق میشی تو خودت میگی بابا من اصلاً موی مشکی دوست دارم من دوست دارم مهام نچرال باشه رنگ موی خودم باشه حال میکنم وقتی دست میکشم تو موهام لطیفه نرمه اصلاً این رنگ طبیعیش بهم حال میده چرا برم ای به زور رنگشو عوض بکنم چون طرف مقابل دوست داره من با این هپی پس من اون رنگو دوست ندارم من این رنگو دوست دارم اگه
قرار باشه امروز یه لباسی بپوشم که مورد پسند اون آدمه نیست ولی من توش راحتم احساس حالا کانفیدنت میکنم حس خوبی توش دارم بسه امروز من دلم نمیخواد میکاپ کنم حالا اونا دوست دارن من میکاپ کنم نه میکاپ نمیکنم همینجوری حس حالم خوبه یا خیلی وقتا یک نظری هست که من خودم دارم تو وجودم ولی چون فکر میکنم که بقیه تأیید نمیکنن نظر خودمو نمیگم یا بر اساس اون نظر برخورد نمیکنم و میگم که خب بقیه چه نظری دارن رو همون حساب میرم جلو بچهها مهم اینه که من خودمو زندگی کنم اگه قرار باشه تو
شخصیت مستقلی داشته باشی که قابل احترام باشه و خودتو دوست داشته باشی اعتماد به نفس داشته باشی باید خودتو زندگی کنی بشین به خودت بگو من چی دوست دارم چه استایلی چه رفتاری چه سبک زندگی چه نظر و چه عقیدهای و بر اساس اونا جلو برو حالا معمولاً ایرونیا خودشون چیزن یعنی موهای خیلی پرپشت و خیلی خوشگلی دارن من موهای پرپشت اونجوری ندارم ولی ازم پرسیدین که موها چه جوری شینیه و اینا فقط خواستم بگم که یکی از کارایی که تو سال جدید انجام بدین که ویتامین بخورید ویتامین بچهها اولاً بهتون انرژی میده توی اون
روتین روزانتون داشته باشین حالا هر روز روز یه روز در میون و من ویتامین میخورم تنها کاری که میکنم واسه پوستتون خوبه برای موهاتون خوبه حس خوب به خودتون میده انرژی خوب بهتون میده ویتامین خوردن به نظرم یکی از چیزاییه که یعنی مثل اسکین کرری که من برای روزانه دارم حالا قرار نیست یه اسکین کر خیلی خفنی باشه یه کارای کوچولویی هر بار انجام بدی کافیه د تا از این ویتامینی پوست و مو بخورید که از هر برندی اصلاً مهم نیست بگید وای فلان اتفاق ین برندای که زیاد تو اینستاگرام تبلیغ میکنه زیاد اثر جالبی
نداره و فقط چیزای تبلیغاتی هستن یه برند خوب پیدا بکنید هر چیزی که در دست ستونه و استفاده بکنید ویتامی رو بخورید یا بعضیا مثلاً آهنش کمه اینا رو سعی بکنید که بلنس بکنید چون توی انرژیتون خیلی خیلی تاثیر داره و میتونه حالتونو خوب بکنه صورتتونو شاداب نشون بده امیدوارم که از این ویدیو هم لذت برده باشید خیلی خیلی خیلی خوشحالم که با همدیگه یک سالو تموم کردیم و قراره سال دوم و امیدوارم که بهتون کمک کرده باشه این هدفهای جدیدی که قراره با همدیگه بریم به سمتش اگه چیز جدیدی هست یعنی چیزی که شما
دوست دارین اضافه بکنید حتما تو کامنتها برای من بنویسید نظراتونو برا من بنویسید عشقتونو از من درق نکنید بدونید که خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم تا یه ویدیو دیگه [موسیقی] خداحافظ