امروز میخوام یه ذره عمیق بشم توی تمام چیزایی که تا امروز در موردش حرف زدیم تو این چند وقت اخیر داشتم در مورد یه سری چیزایی سرچ میکردم و بیشتر خواستم عمیقتر بشم که اوکی حالا که مثلاً نظم و دیسیپلین و تلاش و همه اینا هست چرا یه موقعی توی استیج گیر میکنم که نمیتونم ببینم اون پیشرفتی که در نتیجه تلاشی که دارم میکنم چرا انقدر کنده چرا تو یه استیجی گیر کردم میدونم که خیلی از شما هم همین اتفاق براتون افتاده و همین سؤال رو داشتین و خب منم رفتم دنبالش که پیدا بکنم که
چیه داستان ب ی نتیجه خیلی خوبی هم رسیدم و کلیدشم پیدا کردم و آخر این ویدیو میخوام بهتون بگم که این کلیده چیه ولی قبلش قراره که یه سری صحبتهای دیگه بکنیم که مهمه ما رو برسونه به همون [موسیقی] کلیده حالا تو این چند وقته یه سری چیزا خیلی منو اذیت کرد به خصوص اینکه یه سریا برای من نوشتین دوست ندارم که تو این زندگی باشم اصلاً نباشم بهتره یعنی خودمو خلاص کنم از این زندگی بهتره بچهها اولاً یه چیزی بهتون بگم که تکرار این هم یا حتی بلند بلند اینو بگید یا بنویسید هم به
نظر من اصلاً چیز جالبی نیست چرا به خاطر اینکه منی که اینجا الان نشستم و دارم این حرفو میزنم یا ویدیو درست میکنم در مورد این موضوعاتی که صحبت میکنم که حالا موتیو شنه یا میتونه ذرهای ذرهای ذرهای به شما کمک بکنه اول اینکه برای بیشتر برای اینکه به خودم کمک بکنه یعنی اول من وقتی اینا رو میگم دارم به خودم میگم چون منی که اینجا نشستم هم نمیدونم که قراره زندگیم به کجا بره یعنی فکر کنی که مثلاً نه آنیا الان میدونه همه اینا رو که داره میگه پس بلده میدونه زندگیش کجا داره میره
چه اتفاق داره میفته انتخابش همه درسته به هیچ عنوانی همچین چیزی نیست اصلاً من خودم الان توی چند تا مورد از بخشهای مختلف زندگیم تو دورایی هستم که نمیدونم کدوم درسته کدوم غلطه واقعاً نمیدونم کدوم درسته کدوم غلطه اصلاً تو از کجا میتونی تشخیص ب دیگ که درست چیه غلط چیه ما الان داریم روی زمین زندگی میکنیم که خیلی پیشرفته است و انقدر میتونند یک چیز بدو خوب نشون بدن که تو فکر میکنی چون فرو کردن تو ذهنت تو فکر میکنی که این خیلی خوبه بعد با اشتیاق و با شوق و میری و بعد یهو
میبینی چه بد درومد چرا اینجوری شد و یه چیزی که ممکنه خیلی بد به نظر بیاد یه میبینی خوب عذاب در میاد کی درست و غرت تعیین میکنه که تو بخوای نگران باشی که من اصلاً نمیدونم کیم کجام دارم چیکار میکنم اونی که بهت میگه میدونم دارم چیکار میکنم من فکر میکنه میدونه و فکر نکن که آدما اکثراً میدونن دارن چیکار میکنن تویی که نمیدونی داری چیکار میکنی پس بهتره که نباشی تو این زندگی این زندگی نمیارزه هممون نمیدونیم داریم چیکار میکنیم از ۵۰ سالش تا ۶۰۰ سالش از ۱۵ سالش تا ۳۰ سالش تا ۲۲۰
سالش همه همینن و دوره دوره به دوره که عوض میشه شاید یک جایی من فکر میکنم با خودم میدونم دارم چیکار میکنم بعد یه ماه دیگه میبینم ا اصلاً نه اون که اشتباه دراومد و باز حالا رسیدم تو یک نقطهای که نمیدونم میخوام چیکار بکنم این تکراره و این تکرار میشه و فکر نکنید که یک نقطهای در زندگی هست که تو به اونجا که میرسی اون موقع میفهمی که چی درسته چی غلطه و تا آخرش دیگه همه چی قشنگ پیش میره اصلاً همچین چیزی نیست این اینه مدلش اینه پس اولاً اینکه درست و غلطی وجود
نداره و کسی درست غلط تعیین نمیکنه اون چیز که تعیین شده است خودش تعیین شده از طرف کیه انرژی تاریک که میتونه هر چیزیو برعکسش نشون بده بعد به خوردت بده و تو فکر کنی که خوبه پس اگه اشتباه میکنی اصلاً اهمیت نداره چون من یه تصمیم میگیرم که فکر میکنم خوبه بعد میبینم اشتباه ازب درومد بعد میبینم ا چرا اینجوری شد پس حالا باید بشینم غصشو بخورم نه اشتباه میکنیم اصلاً گور بابا اینکه اشتباه میکنم اصلاً مهم نیست هیچ اهمیتی نباید بهش بدی مهمترین چیز اینه که من خودمو دوست داشته باشم خودمو دوست داشته
باشم روش خیلی تأکید میکنم و اولین ویدیویی که توی یوتیوب چنلم هست در مورد همینه به خاطر اینکه مهمه پایه خیلی چیزاست من وقتی خودمو دوست دارم برای خودم بهترینو میخوام خودمو نمیندازه تو شرایط بد خودمو نمیدادم تو رابطه تاکسیک و به خودم احترام میذارم و برای خودم اتفاقهای خوب رو میپذیرم نه بعدد ب کم راضی نمیشم من وقتی خودمو دوست دارم و همین پله اولیه برای اینکه من بخوام اصلاً موفق بشم چون اونی که برای خودش ارزش قائل نیست خودش دوست نداره که خودشو میندازه تو منجلا مهم اینه که من خودمو دوست داشته باشم
و آگاهانه به اتفاقات نگاه بکنم ویلا اینکه من بخوام بگم که یک چیزی بیاد الان به من بگه ی کسی بیاد به من بگه که راه درست چیه راه غلط چیه وجود نداره من آدم نمیتونم تشخیص بدم دیگه انقدر سیستم پیچیده شده و اسمارت شده که دیگه خیلی قرقاطی شده که من بخوام تشخیص بدم که که چی درسته چی غلطه چون خیلی تو همه همه اتفاقات تشخیصش برای من به عنوان یک آدم تو این بدن و با این ذهنم نمیتونم پس انتظار از خودت نداشته باش که هر انتخابی میکنی که درست باشه یا انتخاب غلط
نداشته باشی یا اشتباه نکنی پس مرحله اولش اینه که دوست داشتن خودم دوست داشتن خودم نه تنها میتونه توی جذب اتفاقات خوب توی زندگیم تأثیر داشته باشه توی جذب پول و موفقیت و هر چیزی که هست تأثیر داره یعنی تو همه جنبههای زندگی من تاثییر داره تو روابطم تأثیر داره توی کارم تأثیر داره توی موفقیتم تأثیر داره علاوه بر اینکه قبلاً م گفتم که با خودت درست حرف بزن و با کودک درونت ارتباط برقرار بکن یه سری کارای دیگه هم هست که من باید انجام بدم یعنی دیپ تر از اینه یعنی اینکه من بخوام فقط
با خودم خوب حرف بزنم خیلی قضیه مهمیه باید این کارو بکنیم من همیشه این کارو میکنم یعنی همیشه خودم به خودم انرژی خوب میدم خودم به خودم افرم میشن افریش نهای مثبت استفاده میکنم خودم به خودم حال میدم خودم به خودم اون چیزایی که دوست دارم اگر خواست خواستم بشنوم یا کسی دیگهای بهم بگه یا خونوادم بهم بگه میگم ما هممون یه کودک درون لجباز داریم بچهها چون اکثرمون کودکی درست و کاملی نداشتیم یعنی اون چیزی که باید یک بچه دریافت بکنه شاید خیلیامون یه یه بخشی رو دریافت نکردیم من نکردم این بچه لجباز خودش
میتونه به خاطر اینکه لجبازه میتونه منو توی درد سر بندازه منی که الان بزرگ شدم تو درد سر میندازه چون تو درون من داره زندگی میکنه به خاطر همین خیلی مهمه که بهش اح ران بذاری باهاش نایس برخورد بکنی مثل یک بچهای که دقیقاً وقتی باهاش بد برخورد میکنی لجبازی میکنه وقتی با مهربونی باهاش حرف میزنی و براش توضیح میدی و بهش عشق میدی رفتار درستتری داره این این جوریه که باید با خودت برخورد بکنی همونجوری که با یه بچه میتونی یک تربیت درست میدونی چیه و چهجوری باید باهاش حرف بزنی الان با خودت به
عنوان یک آدمی که بزرگ شده با کودک درونت باید به عنوان یک مادر خوب صحبت بکنی یا با به عنوان یک دوست خیلی خوب صحبت بکنی هواشو داشته باشی اما علاوه بر این مهمه که من نگاه بکنم ببینم که در طول روز چیکار میکنم مثلاً من از صبح که بیدار میشم تا شب که دارم میخوابم عادت هام چیه سیستم زندگیم چطوریه الان مثلاً جای آنیا اگه تو بخوای زندگی بکنی چیو قراره تجربه بکنی بعد میام مینویسم من از صبح که بیدار میشم این کار و این کار این کار اینجا این چیزا رو دارم این کارا
رو انجام میدم این عادتهایی که دارمه بعد ببین کدوم یکی از این عادتهایی که انجام میدی باعث میشه احساس خوبی به خودت داشته باشی کدومشون باعث میشه که احساس بد به خودت داشته باشی مثلاً من خودم سیگار میکشیدم و میگفتم که سیگار کشیدنو دوست دارم و لذت میبرم اما من خودم رو بیشتر دوست دارم یا لذت سیگار کشیدنو کدومش ترجیح داره اولویت داره من اگه خودمو بیشتر دوست داشته باشم از اون لذته میگذرم چون این بدن من برای اینکه من دود کنم توش ساخته نشده قطعاً م میدونم که به ضررم حالا هر چقدرم که با
لذت اینو بکشم ولی در نهایت به من احساس خوبی نمیده و بعد با خودم فکر میکنم که من آنیا که سیگار میکشه رو بیشتر دوست دارم یا سیگار نمیکشه رو بیشتر دوست دارم من آنیا که سیگار نمیکشه رو بیشتر دوست دارم پس سیگارو میذارم کنار که واقعاً خودمو دوست داشته باشم چون نمیتونم بگم عاشقتم دوست دارم ولی یه کارایی بکنم که بهت ضرر برسونم باید بگم ببین من عاشقتم ولی خب ضررم بهت میرسونن اون میشه مثل همون رابطه تاکسیک مثل یه آدمیه که مشکل داره ولی دوست داره تو رو ولی بهت آسیب م میزنه پس
اولویت میذاری من اولویتم دوست داشتن خودمه و وقتی که دوست داشتن خودت واقعاً نسبت به خودت واقعی باشه خودت رو انتخاب میکنی یا مثلاً من تنبلم من اگر بتونم ویدیو بیشتر درست بکنم یا اگر من تنبل نباشم یا ساعت فلان بیدار بشم یا مثلاً هر برنامهای که داری و به خاطر تنبلی انجام نمیدی اگه میزان این تنبلی کم بشه احساس بهتری نسبت به خودت داری پس من تنبلیم و کم میکنم حداقل اگر حض نمیکنم کمش میکنم تا بتونم واقعاً خودمو دوست داشته باشم یعنی من باید یه سری چیزا رو تغییر بدم که بتونم عمیقتر خودمو
دوست داشته باشم تنهایی خیلی به نظر من اهمیت داره و قبلاً هم در موردش صحبت کردم تنها موندن باعث میشه من خودمو بشناسم خودشناسی باعث میشه من خودم بیشتر دوست داشته باشم داریم به نکتههای عمیقتری که باعث میشه من بتون مم خودمو دوست داشته باشم الان صحبت میکنیم من اگه خودمو بشناسم میتونم خودمو بهتر ببینم مثل اینکه من به خودم نگاه میکنم مثل یک چیزی که کاملاً مشخصه میتونی تمام جزئیات و ببینی اینش اینه اینش اینه فلانه مثل یک خونهای که واردش میشی تمام جزئیات و دیزاینش داری میبینی میشناسیش فرنیچر این تابلوئه این اینجاست اون
اتاق اونوره و این فرشه با این طرحه وقتی که کاملاً یک در ریچه بازی میشه که خودتو میتونی ببینی و حالا توی تنهایی به این شناخته رسیدی که این دید کامل توی وجود خود نسبت به وجود خودت داری حالا میتونی نگاه بکنی ببینی که این صندلی یا این این گلدون توی این ویو خونه من توی این دیزاین خونه من ریتمو به هم ریخته اگه اینو جابهجا بکنم یا بذارمش بیرون یه چیز دیگه بذارم جای این ریتم قشنگتری داره و خوشگلتره چشممو بهتر نوازش میکنه بیشترین این فضا رو دوست خواهم داشت نسبت به خودتم همینه وقتی
خودتو بتونی بشناسی میتونی خ خودتو بهتر ببینی و بعد میتونی اون موقع اون اتفاق بد و اون حالت بد و اون عادت بد و اون چیزی که اون تورو به هم ریخته قشنگیشو میتونی بذارش بیرون میتونید تغییرش بدید به خاطر همین تنها بمونید و به خودتون نگاه کنید تا به یک دید واضحتری برسید به یک شناخت بیشتری برسید یه موقعی هست من میگم که دلم میخواد هر جور خواستم رفتار بکنم من شخص من هر موقعی که هر جور دلم خواسته رفتار کردم هر جایی عشقم کشید هرچی دلم خواست گفتم هر جایی که احساساتم برانگیخته شد
همونجوری بروزش دادم به نفع من نبوده یه موقعی هست من میگم که خب من دوست دارم که خودم باشم از نظر فکری از نظر انتخابم از نظر شخصیتم استقلال داشته باشم خب این فرق میکنه با اینکه من هر جور دلم بخواد رفتار بکنم موقعی من میتونم هر جورم بخواد رفتار بکنم که این من من درستی باشه ولی زمانی که من خیلی از احساساتم مشکل داره و تو کنترل خودم نیست افکارم درست نیست رفتارم مورد داره به خاطر اینکه از یه جاهایی توی گذشته یا ی خله هایی تو گذشته اومده که حالا اینجوری من رفتار میکنم
پس دلیل نمی میشه که من هرجور دلم بخواد حالا رفتار بکنم چون این هرجور دلم بخواد یک موردهایی داره یک اشکالاتی داره که درست نیست همین جوری ول بدمش بیرون به غیر از اینکه اصلاً بخوایم فکر بکنیم که چه آسیبی به بقیه میزنه اول از همه به من آسیب میزنه پس من موافق این نیستم که هرجور دلم بخواد رفتار بکنم به نظر من بایستی ما نگاه بکنیم به احساساتمون رفتارمون و افکاری که توی ذهنمون میگذره و حتی اونها رو هم ت تیز بکنی ببین من یه موقعی ممکنه به خاطر افکاری که تو ذهنم میگذره از
خودم بدم بیاد تا حالا شده اینجوری بشی به خاطر اینکه یک به یه چیزایی فکر میکنی که بعد با خودت میگی اصلا چرا من دارم به همچ چیزایی فکر میکنم یا مثلاً میشینی در مورد یه چیزایی حرف میزنی که با به خودت میگه آخه در حد شخصیت تو هست تو مثلاً تو مثلاً داری به یکی دیگه یاد میدی یا تو مثلاً فکر میکنی آدم خوبی هستی تو مثلاً خیلی خودتو خوب میدونی که بعد اینجوری حرف میزنی در مورد ی همچین چیزایی حرف میزنی ی پس من باید یک مروری کنم به اون چیزی که توی ذهنم
و احساسم داره میگذره چون اون چیزی که اونجا میگذره باعث میشه به یک عملکردی رو به وجود میاره که اون عملکرد زندگی منو میسازه و من اگه خودمو دوست داشته باشم و این دوست داشتن اگر عمیق بشه لازمش اینه که من باید به همه اینا نگاه بکنم و یه تغییراتی توی همه اینو به وجود بیارم من باید افکارم توی یه سیستم درستی باشه احساساتم باید باید درست باشه نمیتونه به هم ریخته باشه باید بگم خودمو دوست دارم به خاطر اینکه ببین من الان ما الان ببین توی دنیایی داریم زندگی میکنیم که خیلی سخت شده ببین
یه عده کمی برای همینه که خیلی تعدادشون کمه که از ماتریکس و از اون تاریکی اومدن بیرون اکثریت تو تاریکی و گمراهی نمیدونن که دارن چیکار میکنن واقعاً نمیدونن دارن چیکار میکنن و سخته که به نقطهای برسه که بدونی داری چیکار میکنی و واقعاً تحت تأثیر هیچ نیروی تاریکی نباشی از این این تاریکی دراومدن به این نیستش که خب روتین داشته باشم و دیگه ما یه مرحلهای رسیدیم که روتین مونو داریم نظمم و داریم خودمونو دوست داریم تلاشمونو داریم میکنیم ولی توی این دنیای جدیدی که ما داریم زندگی میکنیم شدت انرژیهای منفی انقدر زیاده ما
تحت حمله حجم زیادی از انرژی منفی هستیم که خودمونم نمیدونیم که داریم چیکار میکنیم برای همینه که گیر میکنیم ما توی دنیای جدیدی که داریم زندگی میکنیم بچهها این زمین برای همه تاریکه بهخاطر همینه که یک عده خیلی کمی تونستن از ماتریکس درمیان و خیلی ایمان قوی میخواد خیلی محکم بودن میخواد من الان خودم و این همه تلاشی که کردم چرا مثلاً باید حال من بالا پایین بشه چرا من باید زحمت بکشم روتین داشته باشم تلاش بکنم پدرم دربیاد منظم کنم زندگیمو خودمو دوست داشته باشم همه اینا ارم در موردش صحبت کردیم اوکی چی میشه
که من ۴ روز حالم خوبه بعد یهو میفتم تو تاریکی مطلق به خاطر اینکه همه ما داریم بمباران میشیم از طرف انرژیهای منفی حمله میکنه یه جوری انرژیهای منفی بهمون که نمیتونیم کاری بکنیم اصلاً تو اون لحظه هر چقدر تلاش بکنی که انرژی خوبی داشته باشی انقدر بهت شلیک شده نمیتونی بلند شی باید اینجوری حالت تو تاریکی تا زمان بگذره که بتونی خودتو دوباره جمع کنی چند ساعت حالا نسبت به قوی بودنت چند روز یا یه مدتی درسته حالا نسبت به اون انرژی منفی و حجم انرژی منفی و موقعیتی که داری و استقامت خودت به
همه اینا بستگی داره ما توی زمین جدیدی که انقدر پیشرفته است و خوب و بد بد و خوب جلوه میده ما باید خیلی خیلی باید ایمانمون قوی باشه که بتونیم از این مسیری که داریم میریم و مسیر درستی که پیدا کردیم خارج نشیم و بتونیم همیشه توی فریکونسی بالایی باشیم این ارتعاش چرا به هم میریزه یه چیزی بهش حمله میکنه که به هم میریزه و من داشتم در مورد این قضیه فکر میکردم چرا حالا مثلاً من اگه خودم مقایسه بکنم با سالهای قبل سالهای قبل من به شدت به هم میریختم و تعداد روزهای بدم م
خیلی بیشتر از داد روزهای خوبم بوده یعنی زمانی که حالم پایینه و امروز قطعاً روزهای خوبم بیشتر از روزهای بدمه و خیلی تغییر کردم قطعاً تمام چیزهایی که اتفاق افتاده و کارایی که کردم به نتیجه رسیده باعث شده که من آدم بهتری باشم با حال و هوای بهتری باشم آدم خوشحالتر باشم همه اینا هست ولی چرا همچنان این اتفاق میفته و اگه من بخوام این ریتم و لحظهای ول بکنم و من دو دوباره تو تاریک مطلقم چهجوری ما از این تاریک مطلق بیایم بیرون چجوری من بتونم که این ارتعاش درست و بالا نگه دارم و
انقدر نیفتم پایین من الان میدونم که خیلیاتون این اتفاق براتون میفته و سعی میکنید تلاش میکنید انرژی رو میبرید بالا یه هفته تو حال و اشتیاقی بعد یهو همه چی خراب میشه میفتید پایین من تو همین حال بودم هنوزم همین حال هستم هنوزم توی اینکه نمیدونم هستم هنوزم توی دوراهی هستم و این اتفاق برای من میفته و تکرار میشه حالا ممکنه میزانش یا تعدادش به نحوی کمتر باشه ولی خب تغییر میکنه مثلاً من الان دغدغم عوض شده توی داستان دیگم ولی باز هم اون دوراهی و اون ندونستن و اینکه آقا چی درسته چی غلطه برای
منم تکرار میشه منم نمیدونم مثل تو من اینجا نشستم بهت بگم که بهتر از تو میدونم پس بیا حالا بهت بگم چیکار بکنی نه من دقیقاً مثل توام و دارم سرچ میکنم ببینم که چی میتونه منو به نتیجه بهتری ب برسونه مثل تو که الان این ویدیو رو داری میبینی که ببینی که چی تو رو به نتیجه بهتری میرسونه دیگه من اگه یعنی تا الان حالا بچههام که ازم پرسیدن حالا کتابایی که میخونی معرفی بکن من هیچ وقت معرفی نکردن چون من خودم اعتقاد دارم که نه اینکه بد باشه ها قطعاً هیچ ضرری نداره ولی
در مورد کتاب همیشه من اینجوریم که میرم توی اون فضا اتفاقاً از وقتی که اومدم اینجا مشکل اینو دارم که کتاب نمیتونم بخرم و اون کتابایی که دوست دارمو اینجا ندارم کتاب از نظر من باید بری تو محیطش اون کتابی که تو باید بخونی صدات میکنه بعد میدونی اون کتابی که تو الان لازم داری تو اون شرایطی که هستی کتاب تو رو صدا میکنه و تو میتونی تو اون فضای کتابهایی که ق قرار میگیری کتاب توو انتخاب میکنی در واقع کتاب تو رو صدا میکنه کتاب تو رو انتخاب میکنه میگه بیا منو بخون خودتون باید
برین دنبال کتابایی که میخواین برای من همیشه همینجوری بوده کتاب منو صدا میکنه اون کتاب یهو وقتی که شروع میکنم به خوندن ش میبینم تمام سؤالهایی که تو اون دوره تو ذهنم بوده داره این کتاب به من جواب میده به خاطر همین من کلاً شاید تا الان کتاب معرفی نکردم یک از دلش این بوده و هیچ آدم دیگهای رو معرفی نکردم ولی یکی هست که دوست دارم معرفیش بکنم گفتم این چند وقت دنبال یه جوابی بودم برای اینکه من نیاز به محافظت دارم و قطعاً جادو انرژی منفی و چشم بد و سنگینی که هست اون
رقابت و مقایسه و تاریکی و ظلمت و ندونم هایی که من دارم در مورد اینکه چی درسته چی غلطه و من به عنوان یک انسان تو این پیچیدگی امروز که انقدر پیشرفته میتونه منو گول بزنه و تو مغز من مثل سابلیمینال از طرف همه چیزایی که توی دوروبرمون وجود داره تو ذهنمون تو ناخودآگاهمون فرو میکنن که ما رو برده بکنند ولی خب باز هم ما تو نقطهای هستیم که قطعاً شاید ۱۰ هم از ما جی خارج نشدیم ولی خارج میشیم یه موقعهایی وارد میشیم خارج و همینش خیلی میتونه مهم باشه همین که من این ورم
دیدم میدونم چه خبره اینکه من تشخیص بدم که تو ماتریکس هستم یا نیستم باز کار من نیست یعنی به خاطر همینه که میگم ما خیلی ناتوانیم و شد که من پادکستهای پادکستهای جدیدی که حالا جدید که نه من قبلاً م این استادی که میگم قراره بهتون بگم قبلاً همیشه پادکستها شو گوش میدادم شنل تل رام و این چیزا داره حالا اینستاگرامه براتون میذارم که شما برید خودتون پیدا بکنید ببینید هر چیزی که میخواید از توش پیدا بکنید اما در مورد این مسئلهی که من تو دنیای جدید نیاز بهی پروتکشن دارم و این پروتکشن چی میتونه
باشه چی میتونه منو توی ارتعاش بالا نگه داره که من هی نیفتم بالا پایین نشم چی میتونه منو حفظ بکنه چی میتونه نگهدارنده من از انرژیهای بد باشه و من بتونم مسیر آسونتر راحتتر با سرعت بیشتر با اتفاقهای بهتری تجربه بکنم جالب اینجاست که همین مسئله رو خیلی از آدما گفتن یه موقعست من میام میگم که میخوام یه چیزی بهت بگم رمز و راز اینه که تو به موفقیت برسی ولی بابتش پول میگیرم و تو چون چون روش پرایس گذاشته طرف و میگه پولیه تو فکر میکنی که خب پس یه چیز خیلی باارزشه پول میدم
که بفهمم این چیه ولی یه موقعی یک میاد یکی میاد خیلی راحت بهت میگه که ببین این کار ساده رو انجام بده راهت باز میشه و تو با خودت میگی نه این چه این دیگه چهجوری میتونه راه منو راه منو صاف بکنه یا منو نجات بده و کلاً این این چیزیه که باز تو مخ ما کردن و ما نمیتونیم تصمیم بگیریم که آقا واقعاً این چیز درسته یا غلطه من کاری به دین ندارم از نظر من همه آدمها یکین من مثل خودتونم نسل جدیدم ذهنم بازه من توی هر سوراخی رو میچرخم دنبال اطلاعاتی که بتونه
به من کمک بکنه و اون چیزی که تمرین میکنم و میبینم که تأثیرگذار هست دوست دارم که باهاتون شیر بکنم و این چیزی که امروز قراره بگم از استادیه که واقعاً برای من قابل احترامه خیلی برای من مهمه خیلی چیز ازش یاد گرفتم و جوری که ایشون حالا کاری که داره انجام میده خیلی دیپ مثلاً در حد تفسیر یه سری از استادهای قدیمیه و خب مطالبی که خیلی سنگین هستن اما در مورد این قضیه دیه من خیلی برام جذاب بود و خواستم اینو فقط باهاتون شییر بکنم چون نه سنگینه نه چیز خیلی پیچیدهای خیلی ساده
شما میتونید ازش استفاده بکنید تا بتونید محافظت بکنید از خودتون انرژیتون ارتعاشتان موفقیتتون و راهتون رو راحتتر بکنید بونم چیزی نیست جز ذکر گفتن و ذکر اسماء الهی بهش میگن و هیچ ربطی هم به مسئله دینی و اسلام و حالا اونایی که ضد اینچی چیزا هستن نداره اصلاً مختص چیزی نیست که بخواید خودتونو ببرید ذهنتونو ببرین تو این داستان و من من به خدا اعتقادم دد یعنی هیچ شکی ندارم به اینکه حضور داره یا نداره یعنی یعنی مسلمه برای من و اینکه از همیشه هم داشتم و هر چقدرم میرم جلوتر خدا رو شکر میکنم که
این اعتقادم بیشترم میشه یعنی محکمتر میشه و این چیزیه که خودش بهت میده و میرسونه اما چرا میخوام که این استادو معرفی بکنم اسمشون هست علی مقدم شماهم اینستاگرامشون سرچ بکنین بعد میرسید به تلگرام و این چیزا که الان داره در مورد آخرین مطالبی که داره میذاره در مورد اسماء الهیه که به صورت ذکر که میگید میتونه خیلی تاثیرگذار باشه اما قانون داره میگه خب خیلیا ذکر گفتن چرا به جایی نرسیدن به خاطر اینکه یه سری قوانین داره قوانینش که رعایت بکنید برای شما تاثیراتش زیاده ما در مورد حالا نمیدونم شما در مورد نور چقدر
میدونید و چیزایی که حالا شفادهنده است و اینا اینا رو میتونید برید اونجا در موردش توضیح میده من توانایی توضیح دادن در مورد همچ چیزایی رو ندارم اونقدر که حالا اونجا براتون قشنگ توضیح داده شده اونایی که دوست دارن و اعتقاد دارن بهش و میدونن که همچ چیزایی کار میکنه من که برام مسلمه و برای من همین چند وقتی که من خودم حالم بد شد رفتم استانبول که برگشتم چون دوباره توی داستانهای گذشته خودم یه ذره درگیر اونا شدم یه ذره حالم بد شد و انرژی اومد پایین و چیزی که زندگی منو دوباره عوض کرد
یه شیفت دوبارهای شدم این بود که توی موقع درست که نیاز داشتم به همون روزی که برگشتم این پادکستها رو گوش دادم و مثلاً یه اتفاق خیلی خوبی برای من افتاد به خاطر همین میخوام که باهاتون شیر بکنم شما برای من اقدر عزیزید شما دوستای منید خواهرای منید من هر چیزی که بدونم برای خودم کار میکنه و مطمئن باشم که اثرگذاره میخوام بهتون که حالا معرفی بکنم میخوام که برام بنویسید اگر رفتید گوش دادید و تاثیرشو گرفتید بیاید برای من کامنت بکنید نظرتونو حتما برا من بفرستید کامنت کنین برام عشقتونو از من دقیق نکنید و
بدونید که خیلی خیلی دوستتون دارم عاشق تک تکتونم برای شما بهترینا رو میخوام و تا یه ویدیو دیگه خداحافظ